25/06/2020

עד כמה באמת חשוב כרטיס ביקור לעסק שלנו?

כרטיס ביקור לעסק, כמה הוא חשוב?

כרטיס ביקור לעסק

כרטיס ביקור הוא לא פחות מתעודת הזהות והפנים של העסק.

כשמחלקים אותם ללקוחות פוטנציאליים או פרטנרים אפשריים לעסקים ושותפות,

רוצים שהם יקבלו את ההתרשמות הנכונה ולהוביל למצב שרק מלהסתכל על העיצוב של כרטיס הביקור, הם יטלפנו אליכם במהרה.

מה שרשום שם מעיד על מה שחשוב לבעלי העסקים להעביר לאנשים,

ואיך שהכרטיס מעוצב מראה על איכות העסק ועל הקהל שחפצים להשאיר חותם.

גודלו הסטנדרטי והנורמלי של כרטיסי ביקור בכל העולם הוא 5/9 ס"מ.

הגודל הסטנדרטי מתאים בדרך כלל לכל ארנק לשליפה מהירה,

אבל במידה ואתם רוצים להעביר מסר מסוים וספציפי דרך הגודל. יש אפשרות להגדיל או להקטין את הכרטיס.

עיצוב כרטיס ביקור בצורה הטובה ביותר – איך?

כשמעצבים כרטיס ביקור, זה מה שצריך לקחת בחשבון;

הקהל שאתם רוצים לפנות אליו:

להתחשב בקהל העסק, כידוע, זה אחד הדברים החשובים אם אתם רוצים לרומם את העסק לשמיים ולהביא לקוחות פוטנציאליים.

כשבוחרים פונט, צבע, גימורים, ותמונות צריך לזכור כי כל אלה קובעים את סוג הקהל שיגיע אליך.

  • צבע חזק וצועק עם תמונה או לוגו ימשוך קהל צעיר ואטרקטיבי
  • צבע סולידי עם גימור בצד יראה על יוקרה וישמש עורכי דין, רואי חשבון וכו'

התחושה שאתם רוצים להשאיר אצל מחזיקי כרטיס הביקור שלכם:

אם אתם רוצים להעביר מקצועיות, אמינות וייחודיות, מה שיהיה הכי מומלץ לעשות זה לשנות את סוג הנייר הסטנדרטי,

ולהשתמש בנייר מיוחד ואיכותי שיעביר את התחושה שתרצו שהלקוחות או השותפים הפוטנציאליים שלכם יחוו.

תוכלו למצוא באתר גם מאמר מעניין בנושא:

המידע הראשוני שחשוב לכם להעביר הלאה:

במידה ואתם חושבים שהשם של העסק שלכם או הלוגו עצמו מספק מספיק מידע עליכם, אין צורך לפרט יותר מידי בכרטיס חוץ מפרטי התקשרות.

אם השם לא מספק הרבה מידע, אפשר להוסיף גם משפט מעניין בגב הכרטיס על העיסוק שלכם או על האיכות של העסק.

חשוב מאוד לא להכניס לכרטיס הביקור פרטים לא הכרחיים, להשאיר אותו מתומצת ולעניין.

לעצב את כרטיס הביקור נוח ויזואלית

המפתח לקבלת מיטב הפניות הוא עיצוב איכותי של כרטיס הביקור שלכם ללא עומס מיותר,

עיצוב כזה שאפשר להסתכל עליו ולראות את הדברים הנכונים.

למידע נוסף לחצו כאן.

אלו הם סודות העיצוב של כרטיסי הביקור, וכל דבר שמייצג עסק אל מול לקוחות ושותפים אפשריים.

סודות אלו באים לידי ביטוי בכל צורך שלכם לבטא את עצמכם ואת העסק שלכם ויזואלית.

חשוב לזכור אותם.